Archiv pro: Květen 2008

Horké počasí a běh 2

31. 5. 2008 Běžecký trénink

Autor: fv-admin | 10 261x | Žádný komentář

Horké počasí a běh 2

V těchto dnech nám dává sluníčko pořádně zabrat. V mnoha místech ČR padají teplotní rekordy, na koupalištích se už lidé radostně opalují (opékají) a v tuto chvíli si všichni připadáme opravdu jako v troubě. Bohužel, v takovém počasí přibývá infarktů a jiných náhlých příhod. Zvláště starší lidé a lidé s... přečíst celé »

Prospěšná konzumace ryb

30. 5. 2008 Zdraví a výživa

Autor: fv-admin | 12 404x | Jeden komentář

Prospěšná konzumace ryb

Rybí maso má v sobě nespočet prospěšných látek, které náš organismus potřebuje, tudíž zabraňuje vzniku závážných onemocnění, chrání náš zrak, zlepšuje náladu a myšlení. Důležité a potřebné látky obsažené v rybím mase Ryby také učinně chrání před kardiovaskulárními onemocněními, díky prospěšným... přečíst celé »

Horké počasí a běh

28. 5. 2008 Běžecký trénink

Autor: fv-admin | 19 294x | 5 komentářů

Horké počasí a běh

Říká se, že se dá v pohodě bežet v jakémkoliv počasí do -10°C (samozřejmě záleží na oblečení běžce). A věřte tomu, je to tak, i když některé teploty dokáží pěkně znepříjemnit běhání nebo pro někoho dokonce můžou být výmluvou, proč neběžet v ten určitý den (nebo měsíc) vůbec. V toto roční období je... přečíst celé »

Těstoviny

26. 5. 2008 Zdraví a výživa

Autor: fv-admin | 16 532x | Žádný komentář

Těstoviny

Kdo by neměl rád těstoviny. Pro jejich zajímavé tvary, chutě a pro jejich poměrně vysokou nutriční hodnotu jsou nenahraditelnou součástí našeho jídelníčku. Rozmanitost těstovin Těstoviny nám nabízejí opravdu obrovské množství kombinací. Dají se jíst s rajčaty, olivovým olejem, rybami, plněné sýrem, s různým masem... přečíst celé »

Nejlepší běžci – videa

24. 5. 2008 Videa

Autor: fv-admin | 10 095x | Žádný komentář

Chvilku jsem brouzdal na internetu, lépe řečeno na serveru Youtube.com a našel jsem pár zajímavých videí. Pokud máte čas, určitě se na některé koukněte. Toto video je taková všehochuť. Můžete zde zkouknout sestříhané finiše i další zajímavé momenty. Absolutní pecka přijde k závěru videa… Kdo ten finiš ještě... přečíst celé »

Sportem k lepšímu myšlení

23. 5. 2008 Zdraví a výživa

Autor: fv-admin | 15 517x | 3 komentáře

Sportem k lepšímu myšlení

Pohyb a sport nemusí znamenat „jen“ zlepšení fyzické kondice, může taky poměrně účinně a pozitivně ovlivnit naše myšlení a přemýšlení. Snad každý z nás ví, že vhodný sport má neuvěřitelné množství výhod a pomáhá nám udržet / zlepšit svou fyzickou kondici, zhubnout, zpevnit svalstvo a celý opěrný... přečíst celé »

VO2 max – maximální využití kyslíku

20. 5. 2008 Běžecký trénink

Autor: fv-admin | 58 377x | 4 komentáře

VO2 max - maximální využití kyslíku

VO2 max (jeden z nejlepších ukazatelů aerobní vytrvalosti) nebo taky maximální využití kyslíku, uvádí výši kyslíku spotřebovanou v mililitrech na kilogram tělesné hmotnosti za minutu. Čím vyšší číslo, tím více kyslíku se dostane do svalů a tím rychleji a déle dokážeme např. běžet nebo provádět jinou fyzickou... přečíst celé »

Proč je pitný režim důležitý?

19. 5. 2008 Zdraví a výživa

Autor: fv-admin | 16 236x | Jeden komentář

Proč je pitný režim důležitý?

Znáte to, ze všech stran se na nás valí věty typu: „Dodržujte pitný režim!“, „Dostatek tekutin je základ pro zdraví.“ Mohlo by se tedy zdát, že s tím nikdo nemá problémy, když mu to každý připomíná, ale opak je pravdou, protože ne každý dodržuje dostatečný příjem tekutin po celý den, popř. ho... přečíst celé »

Drobná změna designu Běháme.cz

17. 5. 2008 O serveru

Autor: Běháme.cz | 91 056x | 3 komentáře

Dnes náš server poznamenal menší redesign. Chystali jsme se k této změně už déle, ale nebylo kdy, tak konečně dneska jsme tento plán uskutečnili. Celkově to byla ale malá změna. Rozhodli jsme se udělat hlavičku i patičku stránky více kontrastní, pár věcí přidali a některé odstranili. V průběhu dalšího týdne nastanou ještě malinké vychytávky, které už asi nepůjdou poznat. Doufáme, že se Vám změna... přečíst celé »

Běžecký plán pro úplné začátečníky – 9 týdnů

15. 5. 2008 Začátečníci

Autor: fv-admin | 424 721x | 205 komentářů

Pokud chcete začít běhat, ale stále váháte, protože jste nikdy dříve neběhali nebo nedělali žádný sport, může vám pomoci tento devítitýdenní plán. V ideálním případě by vás měl nastartovat a připravit na běh tím, že se pohyb stane nedílnou součástí vašeho týdne. Jde o vytvoření si návyku a postupné zatěžování těla aerobní aktivitou, díky níž se budete zaručeně až zázračně zlepšovat s dalšími a dalšími běhy. Po uplynutí této doby byste měli zvládnout souvislý běh delší než 30 minut. Tento plán bohužel není vhodný pro všechny. Běhat by neměli lidé s velkou nadváhou a také ti, kteří mají různé zdravotní problémy. Proto je v takových případech nutností... přečíst celé »

Stránka 1 z 212